Garantie & Klachten


Garantie

 

Kwaliteitsgarantie

Wij geven een kwaliteitsgarantie, dat houdt in dat jouw wanddecoratie exact volgens jouw bestelling en in perfecte staat afgeleverd wordt. Ben je om wat voor reden toch niet tevreden meld dit dan via info@posterstudio21.nl of het contactformulier.

 

Aankomstgarantie

Op al onze wanddecoraties zit ook een aankomstgarantie. Mocht er tijdens de verzending schade ontstaan, dan is dat risico voor ons. Kijk daarom altijd goed of de verpakking is beschadigd, maak meteen foto's en neem in dat geval direct, maar uiterlijk binnen 7 dagen, contact met ons op via info@posterstudio21.nl of het contactformulier. Beschrijf je klacht en stuur enkele duidelijke foto's mee van de beschadiging.

 

Klachten

 

Klachtenafhandeling

Na ontvangst nemen wij de klacht zo snel mogelijk in behandeling. Als blijkt dat de klacht gegrond is wordt de bestelling zonder bijkomende kosten nogmaals in productie genomen en binnen 5 tot 7 werkdagen afgeleverd.

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@posterstudio21.nl.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

 

Klachten binnen de EU 

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Contactformulier